Augusztus 8. hétfő

A 790-es táblától indultunk.

Igyekeztünk minél hamarabb elhagyni azt a koszos partot, de meg kellett várni, míg megszáradnak a cuccaink. Alighogy elindultunk, pár száz méter múlva kiszálltunk Vidinben a vár Baba Vida tövében. Megnéztük a jó állapotban lévő várat.

Aztán rajöttünk, hogy messze vagyunk a vásárlási lehetőségtől, ezért lejjebb eveztünk. Feltöltöttük kifogyott készleteinket, miközben egy időutazáson vettünk részt. Magyarországon már elképzelhetetlen állapotokat találtunk, lelakott épületek, viseltes ruházatú és fásult emberek, öreg, lepukkant autók, koszos utcák. De megállapítottuk, hogy ez nem a belváros, hanem a vonat és buszpályaudvar környéke. Ezek nálunk sem a legvonzóbbak. Nagyon éhesek voltunk, így a bolt tövében a megvásárolt kaja egy részét elpusztítottuk. Már azt sem kell cipelni tovább. A kiskutya is kapott nyakörvet és pórázt. Fél kettő volt, mire továbbindultunk. Jól haladtunk.

A Google jelezte, hogy lesz egy büfé. Végre megtaláltuk, de várakozásainkat igen alulmúlta. Barátságtalan vendéglős, koszos hely, és az ételek sem adtak bizalomra okot. Így lemondtunk a vacsoráról.

Estefelé kezdtünk el táborhelyet keresni. Sok jónak látszó hely közelről még sem volt olyan jó. Élvezetes volt a lemenő napban evezni. Végül egy szigetcsúcson sátorozunk. Gyönyörű! A homokon vertük fel a sátrat, amikor jött egy erős szél, és úgy, ahogy van felkapta. Így négyen megfogtuk és egy szélárnyékos helyen kövek segítségével rögzítettük.

A szél miatt bogrács helyett gázon főztünk. Mire mindennel készen lettünk, már nagyon késő volt, így reggel írtunk blogot. Most pakolunk és indulunk tovább. 😄